سرپرست فرمانداری فیروزکوه

ادارات در شهرستان فیروزکوه تعطیل نیست

کریمی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا که ظهر شنبه از سوی استانداری تهران ابلاغ شد، محدودیت ها در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی شامل تعطیلی سراسری نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی، سرپرست فرمانداری فیروزکوه در خصوص تعطیلی ادارت در این شهرستان تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا که ظهر شنبه از سوی استانداری تهران ابلاغ شد، محدودیت ها در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی شامل تعطیلی سراسری نمی شود و باید طبق محدودیت های قبلی به صورت دور کاری و یک دوم فعالیت کنند.

کریمی در ادامه افزود: طبق آخرین اعلام ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا شهرستان فیروزکوه دارای وضعیت نارنجی می باشد و تعطیلی ادارات شامل شهرستان‌های با رنگ نارنجی و زرد نمی شود.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه خاطرنشان کرد: در همین راستا ضوابط اعلامی قبلی محدودیت ها در مورد شهرهای زرد و نارنجی بر اساس ابلاغ طرح جامع بوده و ادارات در شهرستان فیروزکوه تعطیل نیست.

وی همچنین ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم شهرستان فیروزکوه، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی،هلال احمر و بسیج و کادر درمان و رسانه ها در پیشبرد محدودیت های جدید گفت:به طور قطع هر چه همکاری مردم و اصناف و نظارت و حمایت متولیان امر بیشتر باشد نتایج بهتری در کنترل بیماری کرونا حاصل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا