امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی جمعی از آزادگان شهرستان فیروزکوه با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمندی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی جمعی از آزادگان شهرستان فیروزکوه با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمندی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمندی با بیان این ‌که استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه ‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند و حماسه ها آفریدند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه ۲۶ مرداد را یکی از خاطره ‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه ‌های صبر به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون صبر و شکیبایی همراه با عزت آزادگان و خانواده‌های آن‌ها است.

در حاشیه این دیدار غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ۲۶ مرداد که به برکت حضور فرزندان روح الله در تارک تاریخ جاودانه شد فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا