سرپرست آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه :

اطلاع‌رسانی موجب کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال خواهد شد

سرپرست آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه گفت: اطلاع‌رسانی در سطح شهر از جمله این اقدامات است که خوشبختانه این اطلاع‌رسانی‌ها موجب شده در سال‌های گذشته از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر مومنی، سرپرست آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخرسال ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات شهرداری فیروزکوه تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی در سطح شهر از جمله این اقدامات است که خوشبختانه این اطلاع‌رسانی‌ها موجب شده در سال‌های گذشته از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنیم.

سرپرست آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه خاطرنشان کرد: در همین راستا ۴ خودروی سبک و نیمه‌سنگین آتش‌نشانی به همراه ۱۵ نیروی عملیاتی از شب چهارشنبه‌سوری در مناطق مختلف شهر استقرار پیدا می‌کنند تا در صورت بروز حادثه با امدادرسانی به‌موقع و اطفای حریق از بروز هرگونه خسارات مالی و جانی جلوگیری شود.

مومنی همچنین بیان داشت: همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و آن حادثه را با جزئیات کامل به اپراتور اطلاع دهند.

وی افزود: همشهریان عزیز توجه داشته باشند از نگهداری مواد محترقه حتی به مقدار اندک در کمد لباس، محل کار یا منزل جداً خودداری کنند؛ کبریت، مواد آتش‌زا و مواد محترقه را به هیچ وجه در دسترس کودکان قرار ندهید.

سرپرست آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه تصریح کرد: از ریختن بنزین، مواد نفتی و سایر مایعات قابل اشتعال بر روی آتش خودداری کنید چراکه شعله‌ور شدن آن ممکن است موجب آسیب و سوختگی افراد گردد.

مومنی اشاره داشت: از انداختن کپسول گاز مایع و یا اسپری در داخل آتش خودداری شود؛ با آرزوی سلامتی برای همشهریان تقاضا می‌کنم با رعایت نکات ایمنی به استقبال چهارشنبه‌سوری بی خطر برویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا