افتتاح نمایشگاه نقاشی با بیش از ۴۰ اثر در روستای لزور

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، از افتتاح نمایشگاه نقاشی از هنرجویان شهرستان فیروزکوه به همت انجمن تجسمی در نگارخانه فرهنگسرای کوثر روستای لزور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، از افتتاح نمایشگاه نقاشی از هنرجویان شهرستان فیروزکوه به همت انجمن تجسمی در نگارخانه فرهنگسرای کوثر روستای لزور خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت و معرفی هنرمندان شهرستان و جذب علاقمندان به فعالیت های هنری و کشف استعداد های خلاق و ایجاد انگیزه و تحرک و استمرار فعالیت های هنری برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با بیش از ۴۰ اثر با تکنیک های رنگ روغن، سیاه قلم، طراحی و نقاشی جهت بازید علاقمندان از تاریخ ۸ تیر ماه بمدت یک هفته دایر است.

سید حسن حسینی با اشاره به نگرانی ‌های مردم از وضع موجود در خصوص کرونا، تاکید کرد: به بازدیدکنندگان اطمینان می‌ دهیم که مسائل بهداشتی و سلامتی در نمایشگاه رعایت می‌ شود از این‌ رو علاقمندان می‌ توانند با خیال راحت به نمایشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است روستای لزور یکی از بزرگ ‌ترین روستاهای استان تهران است که در شهرستان فیروزکوه واقع شده است؛ این روستا از بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه، در فاصله ۱۶۵ کیلومتری شمال شرقی تهران و در میان رشته‌ کوه‌ های البرز قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا