شهردار فیروزکوه عنوان کرد:

افتتاح پروژه های شهرداری در هفته دفاع مقدس

شهردار فیروزکوه گفت: در هفته دفاع مقدس چند پروژه شهرداری فیروزکوه افتتاح خواهد شد و پل معبر ۱۸ متری پس از تکمیل عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی پل در طرفین به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، با اعلام خبر افتتاح و بهره برداری پروژه های شهرداری در هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس چند پروژه شهرداری فیروزکوه افتتاح خواهد شد و پل معبر ۱۸ متری پس از تکمیل عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی پل در طرفین به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

شهردار فیروزکوه اذعان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برابر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، پروژه های شهرداری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پرج هم چنین خاطر نشان کرد: برخی از این پروژه ها شامل فاز اول پارک ساماندهی خطوط لوله نفت در شهرک ولیعصر، فاز یک و دو پارک خلیج فارس، جایگاه سیار سوخت شهرداری، جدولگذاری معابر، لکه گیری آسفالت و احداث دیوار حائل سنگی است.

وی با اشاره پروژه احداث پل معبر ۱۸ متری تصریح کرد: پروژه احداث پل معبر ۱۸ متری جنب درمانگاه قدیم شهر که از طرح های مهم مدیریت شهری بود، علیرغم محدودیت های کرونایی در ابتدای سال آغاز و با برنامه ریزی به عمل آمده در موعد مقرر به اتمام رسید.

شهردار فیروزکوه در ادامه افزود: تملک زمین ایستگاه تحقیقاتی چغندرقند هم جهت تکمیل مسیر دسترسی پل، با مساعدت مسئولین و مقامات سازمان تحقیقات کشاورزی کشور، پس از چندین جلسه کارشناسی و بازدید میدانی انجام شده است.

پرج تاکید کرد: برای بهره برداری از این پل و بازگشایی معبر ۱۸ متری، لازم است تا زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری محدوده طرفین پل اجرایی شود که این دستور کار با نظارت واحد عمران شهرداری و مشاور پروژه و عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار پروژه در حال انجام است.

وی در پایان اظهار داشت: تکمیل این پروژه و بهره برداری رسمی از این معبر و پل که از جمله مطالبات دیرینه شهروندان است با جدیت پیگیری شده و امیدواریم با بازگشایی معبر و افتتاح رسمی پروژه یاد شده، بار ترافیکی خیابان پاسداران تعدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا