افتتاح ۱۲ پروژه شهرداری فیروزکوه در هفته دولت

شهردار فیروزکوه از افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، شهردار فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی در اين شهر با اعتبار ۲۷۸ ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه در خصوص پروژه‌های شهرداری در هفته دولت ۱۴۰۳ تصریح کرد: پروژه اجرای پیاده روسازی شهرک آل یاسین و سطح شهر، پروژه اجرای جدول‌گذاری شهرک آل یاسین و سطح شهر، اجرای پروژه ساماندهی میدان مابین مهر ۲ و ۳ شهرک آل یاسین با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان تاکنون اجرایی شده است و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار فیروزکوه افزود: اجرای پروژه احداث دیوار سنگی حائل معابر شهرک کوهسار، شهرک مخابرات و سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان نیز اجرا شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه اذعان داشت: اجرای پروژه جدول‌گذاری محله قنبر‌آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

صادقی در خصوص سایر پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرای سطح شهر فیروزکوه بیان کرد: پروژه خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار به همراه اجرای جدول‌گذاری بلوار و میدان روبروی دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل پایانی است که با اعتبار ۹ میلیارد تومانی در هفته دولت، افتتاح خواهد شد.

شهردار فیروزکوه در ادامه افزود: احداث آبنما و آبشار صخره‌ای روبروی پارک کوهستان، احداث تونل نور، محوطه‌سازی معبر ۱۸ متری و مرمت و ترمیم پل تختی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های هفته دولت سالجاری است.

وی افزود: اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت سطح شهر، معبر رودکنار و سایر مناطق با اعتبار ۴ میلیارد تومان اجرایی شده که پس از هفته دولت نیز ادامه خواهد داشت.

علیرضا صادقی همچنین به تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهر فیروزکوه به عنوان یکی از مهمترین اقدامات اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه با نصب سامانه سرعت سنج، افزایش دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های پلاک خوان با اعتبار ۶ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا