سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

افزایش بیماران کرونایی در فیروزکوه نگران کننده است/ مردم استفاده از ماسک را جدی بگیرند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، با اشاره به این که افزایش بیماران کرونایی را در فیروزکوه شاهد هستیم، گفت: شب گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بستری ۲۲ بیمار کرونایی را داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، با اشاره به این که افزایش بیماران کرونایی را در فیروزکوه شاهد هستیم، گفت: شب گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بستری ۲۲ بیمار کرونایی را داشتیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه افزود: با توجه به این که هنوز به فصل سرما نرسیده ایم این مسئله منطقی نیست و علت این امر را عدم رعایت پروتوکل های بهداشتی توسط شهروندان و مسافرت های غیرضروری می دانم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به این که شهرستان فیروزکوه روستاهای زیادی دارد و جمعیت سالمندان در روستاها زیادتر است نگران افزایش تعداد بیماران هستیم؛ تقاضا می کنم مردم مخصوصاً در روستاها پروتوکل های بهداشتی را رعایت کنند

رجب ترقی د رادامه با اشاره به ظرفیت محدود بیمارستان در شهرستان فیروزکوه، تایکد کرد: در بیمارستان در حال حاضر ۳۳ تخت داریم و نهایتاً در راهروها می توانیم تا ۲۰ بیمار دیگر را پوشش دهیم ولی با این شیوه اگر پیش برویم و مردم رعایت نکنند، علی رغم تلاشی که کادر درمانی شهرستان دارد جوابگوی بیماران نخواهیم بود.

وی در پایان توصیه کرد: تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، از مردم عاجزانه تقاضا کنیم که رعایت پروتوکل های بهداشتی را اعم از استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی دست ها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا