سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه:

افزایش ۱۸ تخت به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه گفت: پروژه توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه در دو فاز اجرایی خواهد شد که یک فاز احداث و دیگری بهسازی بخش اورژانس است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، دکتر مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، در خصوص پروژه توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: پروژه توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه در دو فاز اجرایی خواهد شد که یک فاز احداث و دیگری بهسازی بخش اورژانس است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در خصوص اعتبار این پروژه اذعان داشت: اعتبار این پروژه ۲ میلیارد تومان است که حدود یک میلیارد از این اعتبار قبلاً اختصاص داده شد؛ اعتبار بخشی که در فاز اول اجرایی می شود حدود ۳۲۰ میلیون تومان است.

رجب ترقی هم چنین تاکید کرد: پیش بینی می شود ظرف مدت ۴ ماه این فاز انجام شود که با اجرای این پروژه ۱۸ تخت به بخش اورژانس بیمارستان اضافه خواهد شد.

گفتنی است؛ در ۵ تیر ماه سالجاری مراسم کلنگ‌ زنی پروژه توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم مجلس، دکتر رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، دکتر حیدری، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره)، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، سرهنگ محمد حیدری منش، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه و تعدادی از مدیران دستگاه ‌های اجرایی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا