سرگرد پاسدار حیدری منش:

اقدامات بسیج در ۴۲ سال نشان داده که بسیج از مردم و حافظ مردم است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، گفت: لت ایران توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند و بسیج توانست نقش مهمی در این عرصه ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در جمع اهالی روستای کتالان با بیان شعار بسیج پاره تن مردم است، تصریح کرد: اقدامات بسیج در این ۴۲ سال نشان داده است که بسیج از مردم و حافظ مردم است.

سرگرد پاسدار حیدری منش با اشاره به ایستادگی مردم در طول دفاع مقدس با وجود آسیب‌ها و صدمات، خاطرنشان کرد: ملت ایران توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند و بسیج توانست نقش مهمی در این عرصه ایفا کند. بسیج بعد از فرمان امام به سرعت شکل گرفت و در دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را خلق کرد؛ مکتبی که امروز کشورهای مسلمان از آن الگو گرفته و جبهه مقاومت ذیل آن شکل گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: درس‌هایی که از دوران دفاع مقدس آموختیم، کمک‌کننده ما در سال‎های بعد از دفاع مقدس بود. امروز هم هدف ما گسترش بسیج است تا جوانان عزیز با حضور در این تشکیلات نقش‌آفرینی بیشتری در اداره جامعه داشته باشند.

وی درباره موضوع تحول در بسیج اذعان داشت: برای گسترش و افزایش کارآیی بسیج مبتنی بر گام دوم انقلاب سند راهبردی ده ساله تحول بسیج در سازمان بسیج تهیه و تنظیم شده و با هدف تربیت نسل تراز انقلاب و توجه ویژه به جوانان مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته؛ تا تحقق ایران قوی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا