امام جمعه شهرستان فیروزکوه: کابینه در کمترین زمان تشکیل شد

 امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، کابینه را در کمترین زمان تشکیل داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های عبادی – سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان فیروزکوه درجمع نمازگزاران با بیان اینکه باید قدر فرصت ها شناخته شود، چون فرصت خیلی زود می گذر توضیح داد: عمل به وعده‌ها، استفاده از همه ظرفیت‌های کشور، جوانان مؤمن انقلابی پرانگیزه، حکمرانی خردمندانه با رجوع به نظر کارشناسان، حضور بین مردم در استان‌های مختلف در دستور کار رئیس جمهور قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: توجه به مسئله مهم عدالت در توسعه و توزیع ثروت و حمایت از قشر محروم، اولویت قرار دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مبارزه با گرانی و تورم، امید نبستن به دشمن و کشور را معطل بیگانه نکردن، توجه به مسئله مهم جوانی جمعیت و معضل پیری جمعیت،اهمیت دادن به مسئله مهم تولید ملی و مشارکت دادن مردم و به قانون‌مند کردن فضای مجازی و تلاش در دستیابی به فناوری‌های جدید از قبیل هوش مصنوعی توجه داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه وظیفه همگی ما هم کمک وتعامل سازنده با دولت است، بیان کرد: بنا برمنویات رهبری همه کمک کنند که رئیس‌جمهور منتخب بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد، انجام بدهد اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفّق بشود، این موفّقیّت همه‌ ما است.

وی ادامه داد: اگر او در اداره‌ی کشور، در پیشبرد اقتصاد کشور، در مسائل بین‌المللی کشور، در مسائل فرهنگی کشور به موفّقیّت دست پیدا کند، همه‌ی ما موفق شدیم وپیروزی او پیروزی همه‌ی ما است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از اقدامات بزرگ این روزها، درعملیات «یوم‌الاربعین» توسط حزب الله حداقل ۶ پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی اسرائیل را رد کرده و با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند.

حیدری ادامه داد: این حمله منجر به هلاکت رسیدن یوسی ساریل، فرمانده یگان ۸۲۰۰ اسرائیل شد و این جاسوس ارشد اسرائیلی به قدری بر اصول حفاظت اطلاعات واقف بود که بیست سال کسی حتی اسمی ازش نمی‌دانست و سال ۲۰۲۱ طی یک حرکت اشتباه و عدم رعایت برخی اصول با هوشیاری گروه‌های هکری مقاومت نام و اطلاعات ساریل افشا شد و هویت فرمانده سری ترین ارگان رژیم صهیونیستی بر ملا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا