امام جمعه فیروزکوه:

تلاش کنیم تا “سبک زندگی اسلامی” در جامعه ترویج شود

امام جمعه فیروزکوه گفت: باید برنامه داشته و تلاش کنیم تا بتوانیم در خانه ها و خانواده ها نفوذ کنیم و تاثیرگذار باشیم و “سبک زندگی اسلامی” را ترویج کنیم؛ فعالیت ها فقط منحصر به نمازجمعه نباشد، ثمراتِ کارِ ما باید در جامعه ساری و جاری باشد و همه از فعالیتِ ارزشمندِ شما بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه ستاد خواهران نماز جمعه شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، گفت: اهمیت ستاد خواهران یا به تعبیر دیگر، قرارگاه فرهنگی خواهران بسیار زیاد است؛ نوع و جنس کاری که شما اعضای ستاد خواهران نماز جمعه انجام می دهید بسیار ارزشمند و مهم است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ارزشمندی و اهمیت کار شما به این دلیل است که نیمی از جمعیتِ ما، خواهران بزرگواری هستند که بسیار نقش تاثیرگذاری را در سعادت و شقاوت جامعه دارند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم شما بزرگواران، کارِ خود را به همین شکل ادامه داده و مجاهدانه وارد عرصه شوید و دامنه فعالیت های خود را گسترده کنید؛ همانطور که در زمان جنگ، همه مجاهدانه وارد عرصه شده و نقشه و دشمنی دشمنان را به خود آنها بر می گرداندند، امروز هم به همین شکل است، ما هم باید وارد عرصه شویم و برای مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی برنامه داشته باشیم تا بتوانیم جامعه خود را نجات دهیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز دشمنانِ ما با تهاجم فرهنگی و تبلیغات گسترده ای که دارند تا خانه های ما نفوذ کردند، ما هم نمی توانیم بی تفاوت باشیم، باید برنامه داشته و تلاش کنیم تا بتوانیم در خانه ها و خانواده ها نفوذ کنیم و تاثیرگذار باشیم و “سبک زندگی اسلامی” را ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، عنوان کرد: سعی کنید نیروهای بیشتر، کسانی که دغدغه کار فرهنگی، خدمت و دغدغه انقلاب را دارند جذب و سازماندهی کنید؛ در حوزه خواهران کار تشکیلاتی قوی در عرصه های مختلف، کارهای فرهنگی، اشتغال زایی و خدمات رسانی انجام دهید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: این فعالیت ها نیاز دارد که ما یک تشکیلات قوی داشته باشیم، ظرفیت هایی که وجود دارد را سازماندهی کنیم تا بتوانیم در عرصه میدان درست عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: این فعالیت ها فقط منحصر به نمازجمعه نباشد، نمازجمعه به عنوان یک قرارگاه و جایی که ما جمع می شویم و کارهای مربوط به این قرارگاه را انجام می دهیم، اما ثمراتِ کارِ ما باید در جامعه ساری و جاری باشد و همه از فعالیتِ ارزشمندِ شما بهره مند شوند.

گفتنی است در این جلسه، اعضای ستاد خواهران نماز جمعه مطالبات و نکاتی را مطرح کرده و با حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه درباره موضوعات مطرح شده گفتگو شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا