امام جمعه فیروزکوه:

امر به معروف و نهی از منکر، شرط رستگاری و سعادت جامعه/ حضور جهادی مسئولان در کنار مردم و نیروهای جهادی، صحنه زیبایی از ایثار و جهاد خلق کرد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر، در جامعه ۳ اثرِ “کم رنگ شدن خوبی ها”، “کم شدن برکت” و “بلایای آسمانی” را دارد؛ از حضور ریاست جمهور، معاون اول، برخی وزرا، استاندار، فرمانداران و شهرداران و گروه های امدادی و بسیجی و ادارات مختلف استانی تشکر میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: شرط رستگاری و سعادت جامعه، امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: ترک امر به معروف و نهی از منکر، در جامعه ۳ اثرِ “کم رنگ شدن خوبی ها”، “کم شدن برکت” و “بلایای آسمانی” را دارد.

وی اظهار داشت: باید امر به معروف و ترویج خوبی ها، قبل از نهی از منکر و بدی ها باشد.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر، توجه به ظرفیت افراد، زمان و مکان اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: حتی الامکان نهی از منکر، به صورت مخفیانه و با مهربانی انجام شود.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به عوامل مهم ویرانی سیل بیان داشت: ساخت و ساز در مسیل و حاشیه رودخانه، عدم لایروبی، تخریب پوشش گیاهی و بی توجهی به مسئله آبخیزداری، از عوامل مهم ویرانی سیل هستند.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: مقام معظم رهبری، بارها به اهمیت آبخیزداری تأکید کرده اند و بودجه های خوبی از صندوق ذخیره ارزی به این امر اختصاص یافته است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: مطالبه ما از مسئولین محترم این است که با توجه به شرایط آب و هوایی فیروزکوه، به مسئله آبخیزداری توجه ویژه شود و بودجه مناسبی به این امر اختصاص یابد.

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در بعضی روستاهای شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: حضور جهادی مسئولان در کنار مردم و نیروهای جهادی، صحنه زیبایی از ایثار و جهاد خلق کرد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: از حضور ریاست جمهور، معاون اول، برخی وزرا، استاندار، فرمانداران و شهرداران و گروه های امدادی و بسیجی و ادارات مختلف استانی تشکر میکنیم.

حجت الاسلام حیدری افزود: استاندار انقلابی تهران، هشت روز است که جهادی کنار مردم صحنه را مدیریت می‌کند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا