اسفندیار:

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فاز عملیاتی گام دوم انفلاب اسلامی محسوب می شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر دولتی مشابه دولت روحانی در این انتخابات جایگاهی ندارد، چرا که انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فاز عملیاتی گام دوم انفلاب اسلامی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر اسفندیار کارشناس مسائل سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حمایت های مردمی استوار بوده است؛ همواره پشتیبانی مردم ایران از این نظام باعث شده که دشمنان کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی خیمه بزنند.

اسفندیار ادامه داد: امروز همه مردم برای رسیدن به یک دولت انقلابی مسئولند و برای رسیدن به تمدن نوین ایرانی اسلامی یک رای هم سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردمی در گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مگر می شود در تصمیم گیری سرنوشت کشوری که سرنوشت ما در آن گره خورده است بی تفاوت باشیم؛ افرادی که دیروز انتخاب نادرست داشتند، برای جبران ضعف خود امروز جمله رای نمی دهم سر می دهند؛ آنهایی که می گویند من رای نمی دهم و در انتخابات شرکت نمی کنم، سخنگوی دشمن هستند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: دولت روحانی خاطره تلخی برای ملت ایران رقم زد و ناکارآمدی دولت باعث شد مردم مشکلات زیادی را تحمل کنند؛ هر دولتی مشابه دولت روحانی در این انتخابات جایگاهی ندارد، چرا که انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فاز عملیاتی گام دوم انفلاب اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: جریان های قدرت و ثروت با شانتاژ تبلیغاتی در این چهل سال همه تلاش خود را علیه گفتمان اصلی انقلاب اسلامی به کار بسته اند؛ تنها جریان سیاسی که می تواند کشور را از مشکلات بیمه کند، گفتمان انقلاب اسلامی است.

اسفندیار عنوان کرد: آینده کشور با حضور دولت جوان انقلابی ساخته می شود به شرطی که از انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری درس گرفته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی در حساس ترین زمان ممکن به بهترین شکل عمل کردند تا امروز بتوانیم بهترین تصمیم را برای آینده کشور در پای صندوق های رأی بگیریم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا