انسداد ۲ روزه جاده هراز از ساعت ۸ روز ۱۳ مهر/محور فیروزکوه محور جایگزین است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از ۱۳ مهر تا ۱۴ مهر ۹۹ به مدت ۲ روز از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی در محدوده پیچ ابتهاج، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ایمان محرابی‌نیا، مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ انسداد جاده هراز ‌از ساعت ۸ فردا ۱۳ مهر

وی بیان کرد: جاده هراز در محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران از ۱۳ مهر تا ۱۴ مهر ۹۹ به مدت ۲ روز از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه برداری در منطقه مذکور مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اظهار کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک و تردد روان در محورهای فیروزکوه و کندوان آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

محرابی نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد.

* ترافیک جاده ها کمتر شد

وی اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد ۲۲۳۰ دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل ۱.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۱.۶ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

‌* ثبت ۱۳۰ هزار و ۳۰۸ تردد در ‌آزادراه کرج-تهران در شبانه روز گذشته

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته کماکان در آزادراه‌ کرج-‌تهران با ۱۳۰ هزار و ۳۰۸ تردد، آزادراه تهران-کرج با ۱۱۱ هزار و ۳۱۶ تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۰ هزار و ۳۰۲ تردد ثبت شد.

* پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

محرابی نیا گفت: در حال حاضر کماکان ۵ محور شامل جاده شهداد – نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد – پلدختر، جاده فرعی شمشک – دیزین، محور قزوین – همدان در کیلومتر ۱۱۰ و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا