فرماندار فیروزکوه:

انقلاب اسلامی برای ما یک کشتی نجات بود / ما قدرشناس و حق شناس راه سترگ انقلاب اسلامی باشیم

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: جلوه روشن انقلاب اسلامی ما را به راه اسلام راستین پیش میبرد؛ انقلاب اسلامی راه را روشن کرد تا کشته شدن انسان‌های درست و والامقام ما به راه شهادت روشن شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، در مراسم گلباران گلزار شهدا فیروزکوه، ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و همه شهدای گرانقدر، و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، گفت: ضمن عرض تسلیت رحلت مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و تبریک دهه مبارک فجر چهل و سوم و عرض تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) و تبریک ماه رجب و ایام لیله الرغائب، امیدواریم که خداوند متعال به ما عنایت ویژه و الطاف خفیه‌ای داشته باشد تا در مسیر کمال و انسانیت، دقت و رعایت بیشتری برای خود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای ما، جهانیان و همه و همه درسی بود تا ما راه خود را پیدا کنیم؛ همان راهی که در آفرینش برای ما تبیین شده بود، یعنی راه کتاب خدا، راهی که مربیان آن پیامبران اعظم بودند و راهی که علما و مروّجین دینی برای ما تبیین کردند.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: قیام انقلاب اسلامی امام خمینی همان راه را برای ما روشن کرد؛ نه فقط در خاک جغرافیای ایران اسلامی بلکه در کره زمین، با پایداری و پایمردی ملّت قهرمان، امّت واحده، امروز انقلاب اسلامی دوران موفقیت آمیزی را در جهان در اختیار دارد.

مهری افزود: علیرغم همه فشارها و ظلم‌هایی که ستمگران و چپاول‌گران به سرکردگی آمریکای شیطان داشتند، اما امروز پوزش آنها به خاک مالیده شد؛ ایران امروز و انقلاب اسلامی، بهترین شرایط و وضعیت را دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز با همه هجمه‌هایی که در جنگ نرم علیه کشور دارند، کاملاً به موفقیت‌های کشور و انقلاب اسلامی دقت داشته باشیم؛ دلسوزان، مسلمانان و انقلابی‌هایی که بیرون از خاک کشور به این کشور مطالعه و مرور دارند قدر نعمت انقلابِ ما را میدانند و ما نیز باید توجه کنیم که قدر این نعمت را بدانیم.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما یک کشتی نجات بود، کاروان انقلاب اسلامی یک کاروان مطمئنی بود؛ ما قبل از پیروزی انقلاب، به اشتباه مسیر دیگری را طی میکردیم ولی انقلاب اسلامی ثابت کرد که ما راه درست خود را پیدا کردیم.

مهری خاطر نشان کرد: فصل جدیدی ایجاد شد، آغاز خوبی بود، و اگر همین راه را تا پایان به انقلاب مهدی (عج) برسانیم، مطمئن باشیم موفق ترین راه، مطمئن ترین راه و راهی که در نهایت به عاقبت به خیری و بهشت ختم پیدا میکند خواهد رسید.

وی افزود: آنچه که بر ما مسلم است اینکه ما از مسائل و مشکلات روز به درستی بگذریم، خدمات انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم، پیشرفت‌های حاصله را فراموش نکنیم.

مهری تصریح کرد: شاید برخی بگویند که چرا عده‌ای هر روز پیشرفت‌های خدماتی را به رخ جامعه و ملّت‌ها میکشند! به این افراد باید گفت که ما حقایق را باید بیان کنیم؛ همچنان که دشمنان این نظام، علی الدوام به دنبال تیره و تار جلوه دادن هستند.

فرماندار فیروزکوه عنوان کرد: جلوه روشن انقلاب اسلامی ما را به راه اسلام راستین پیش میبرد؛ انقلاب اسلامی راه را روشن کرد تا کشته شدن انسان‌های درست و والامقام ما به راه شهادت روشن شود.

وی افزود: بعد از قیام ابی عبدالله الحسین (ع) تنها انقلابی که راه اسلام سترگ را روشن کرد انقلاب اسلامی بود؛ لذا آنچه که مسلم است، ما در فصل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، علمی و در فصل‌های مختلف بالاترین موفقیت‌ها را داریم.

مهری بیان داشت: ما در قبل از انقلاب اسلامی به لحاظ سواد و دانش حالت ایستایی داشتیم، و ما را یک کشور و جامعه بی سواد می‌پنداشتند؛ امروز انقلاب اسلامی ما را به بهترین وجه رساند، بیشترین و بهترین دانشگاه‌های جهانی، بهترین حوزه‌های علمیه، و بیشترین ترقی و تکنولوژی و خدمات را را ما در جای جای میهن عزیز خود داریم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بهترین خدمات زیربنایی و زیرساختی انجام شده است که این حاصل خدمات انقلاب اسلامی بوده است.

وی عنوان کرد: عناصر و عوامل اجرایی، عاملی از میان ملّت سلحشور برای مسیر خدمتگذاری هستند، هیچگاه هیچ مسئولی حق خودبینی نخواهد داشت، همه باید وفاداری خود را با تواضع و خدمت‌رسانی صادقانه ثابت کنند.

فرماندار فیروزکوه اذعان داشت: انقلاب اسلامی صدق کلام را در جهان امروز ثابت کرد، انقلاب اسلامی ثابت کرد که زورگویان جهان جز کذب و کذابیت چیز دیگری ندارند، بنا داشتند کشورهای جهان را با کذابیت تصرف کنند اما انقلاب اسلامی پوز همه آنها را به خاک مالید.

مهری بیان کرد: انقلاب اسلامی موفق شد تا در ۵ قاره جهان اثرگذار باشد، هم اثر علمی، اثر تکنولوژی، اثر روانشناسی اجتماعی و دینی، اثر اخلاقی، اثر آرامش جامعه، و هم اثر امنیتی داشت؛ انقلاب اسلامی برای همه جهانیان یک نعمت بود، امنیت را با خون پاک شهدای عزیز، دلاورمردی پاسداران، ارتشیان و نیروهای مسلح برای همه جهانیان آورد.

وی اظهار داشت: امروز می‌بینیم که در جای جای کشور تلاش‌های مومنانه، هم به لحاظ خدمات امنیتی _از سوی سپاه، ارتش، نیروی انتظامی_ و خدمات عمرانی _از سوی دستگاه‌های اجرایی و قوای مختلف_ و خدمات قضائی، اینها همه از نعمت‌هایی است که انقلاب اسلامی به درستی به میدان آورد.

فرماندار فیروزکوه خاطر نشان کرد: آنچه که امروز برای ما مهم است، ما قدرشناس و حق شناس راه سترگ انقلاب اسلامی باشیم؛ گاهی اوقات در این مسیر بینش‌های ما کمرنگ نشود و آنها را از دست ندهیم.

مهری تصریح کرد: انقلاب اسلامی شکافنده علم و اخلاق، و راستی‌ها و درستی‌ها بود، همچنان که امام محمد باقر (ع) شکافنده علم بود.

وی افزود: لذا انقلاب اسلامی ثابت کرد که حکومت داری و مدل و جنس آن از معیارهای مردمی، دینی و اخلاقی است و یعنی این در جهان، که همه کشورها از این مدل تاسی کردند و دارند درس میگیرند.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: لذا انقلاب اسلامی برای ما درس بود، برای رسیدن به این موفقیت‌ها رنج دوران برده‌ایم، خون‌های پاک و مطهری در این راه تقدیم شد.

مهری گفت: راه اصلی و مشخص، راه روشن انقلاب اسلامی به همراه الی الله است؛ راهی که امام خمینی (ره) بنا نهاد و راهی که امروز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) آن را مدیریت میکند، برای انقلاب اسلامی این راه مهم است.

فرماندار فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا، به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان در عصر جدید، با انسانیت تمام، نبرد و مبارزه را خیلی علمی، با تکنولوژی و مدرن‌ترین روش در جهان پیاده کرد و اسلام را سربلند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا