مسوول جهاد سازندگی سپاه فیروزکوه خبر داد؛

اهدای ۸ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار فیروزکوهی

مسوول جهاد سازندگی سپاه فیروزکوه گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار و با هدف تحقق اهداف تشکیل خانواده و افزایش جمعیت، سپاه شهرستان فیروزکوه۸ سری جهیزیه به افراد شناسایی شده اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عسگر اسفندیار اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه و با حمایت سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران و نهادهای حمایتی، ۸ سری جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان فیروزکوه که از قبل شناسایی شده بودند اهدا شد.

وی بیان کرد: این اقلام شامل هشت سری کالای اساسی مورد نیاز برای شروع یک زندگی مشترک به نوعروسان اهدا شد که تمام این کالاها ساخت تولیدکنندگان داخلی است.

مسوول جهاد سازندگی سپاه فیروزکوه ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال فریزر، اتو، ماشین لباسشویی دوقلو، ظروف تفلون، سرویس چینی، جاروبرقی، پتو، اتوبخار و اجاق گاز است.

اسفندیار ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها را ۴۰۰میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان را افتخار خود می‌دانیم و در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها در کنار همه کسانی هستیم که در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا