حجت الاسلام حیدری:

اگر “جمهوری اسلامی” به درستی تصور شود، معلوم می‌شود امروز هم ملت ایران، به آرمان “جمهوری اسلامی” وفادار و معتقد است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ملت ایران هیچگاه با آرمان “جمهوری اسلامی” قهر نکرده و نخواهند کرد، قهر و دلزدگی مردم از مسئولانی است که از آرمان “جمهوری اسلامی” فاصله می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در فیروزکوه، درباره ماه مبارک رمضان گفت: پیامبر اکرم، قبل از شروع ماه مبارک رمضان، مردم را آماده می‌کرد تا بیشترین استفاده را از برکات ماه مبارک ببرند.

وی تصریح کرد: تلاوت یک آیه قرآن در ماه مبارک رمضان، ثواب تلاوت کل قرآن در ماه های دیگر دارد؛ با فضیلت ترین اعمال ماه مبارک رمضان، اجتناب از گناهان است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، بیان داشت: ۱۲ فروردین، از مهم‌ترین و پربرکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ ملت ایران است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: اگر “جمهوری اسلامی” به درستی تصور شود، معلوم می‌شود امروز هم ملت ایران، به آرمان “جمهوری اسلامی” وفادار و معتقد است.

وی افزود: جمهوریت نظام یعنی، جلب رضایت عمومی لازم و ضروری است؛ مسئولان خادم مردم هستند، باید مقابل مردم پاسخگو باشند و با مردم صادقانه رفتار کنند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: اسلامیت نظام یعنی مردم عمیقاً به اسلام باور دارند و خواهان اجرای قوانین اسلامی هستند؛ می‌خواهند ولی فقیه در رأس خیمه نظام باشد و مسئولان خداترس باشند و برای رضای خدا کار کنند.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه با آرمان “جمهوری اسلامی” قهر نکرده و نخواهند کرد، قهر و دلزدگی مردم از مسئولانی است که از آرمان “جمهوری اسلامی” فاصله می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران، شهید سلیمانی را مسئول در تراز “جمهوری اسلامی” یافتند و با شرکت باشکوه در تشییع جنازه وی، ثابت کردند که به آرمان “جمهوری اسلامی” وفادار هستند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان کرد: ان شاء الله با تلاش مسئولان و همراهی مردم، با رونق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، سال ۱۴۰۱، سال پر از خیر و برکت و رفع مشکلات اقتصادی برای ملت عزیز ایران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا