شهردار فیروزکوه:

ایمن سازی و تأمین روشنایی معبر ۱۸ متری در دستورکار شهرداری/بازگشایی جمعه بازار نیاز به اخذ موافقت ادارات مرتبط دارد

شهردار فیروزکوه گفت: بازگشایی بازارچه محلی شهر فیروزکوه نیازمند موافقت تمامی دستگاه ها می باشد و در صورت عدم بازگشایی دلایل آن به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علیرضا صادقی شهردار شهر فیروزکوه در خصوص گلایه‌های مردمی در ارتباط سرعت‌گیر ورودی شهر اظهارداشت: شورای ترافیک شورایی است که به ریاست فرماندار و با اعضا و دستگاه‌های مختلفی تشکیل می‌شود و تصمیماتی که گرفته می‌شود آن دستگاه‌ها مجری اجرای این مصوبات هستند.

وی گفت: مثلا اگر تصمیم به ساخت سرعت گیر می شود، شهرداری ملزم به ساخت و انجام آن خواهد بود و اگر انجام ندهد هر مشکلی که به وجود بیاید مقصر شهرداری است، ایجاد این سرعت‌گیر قطعاً بحث کارشناسی شده‌ و ادله‌ کافی از سوی راهنمایی و رانندگی دارد.

شهردار فیروزکوه همچنین درخصوص نحوه بهره‌برداری از معبر ۱۸ متری اظهار داشت: یکی از مشکلات این معبر روشنایی آن است، طی جلساتی که با دیگر دست‌اندرکاران داشتیم، روشنایی آن معبر به کلی رفع خواهد شد و مسئله دوم ایمن‌سازی است که این منطقه باید ایمن‌سازی شود و بعد از حل این مشکلات این مسیر هویت اصلی خود را پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این معبر به صورت دوطرفه در حال استفاده می باشد، درحال حاضر ترافیک چندانی در شهر نداریم و لزومی برای یکطرفه شدن این مسیر نمی باشد، در صورت نیاز در آینده و رفع مشکلات، یکطرفه شدن این مسیر بررسی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بازگشایی مجدد بازارچه هفتگی فیروزکوه عنوان کرد: این بازارچه به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود و با کنترل این اپیدمی و طی جلساتی که با اداره بهداشت و دیگر نهادها داشتیم و با موافقت امام جمعه محترم مقرر شد این بازارچه در صورت بازگشایی در روزهای جمعه و در معبر ۱۸ متری فعالیت کند.

وی گفت: طی روزهای آینده جلسه ای با حضور تمامی اعضاء این ستاد برگزار می شود در خصوص بازگشایی بازارچه هفتگی و محل برگزاری آن تصمیم گیری خواهد شد، بازگشایی این بازارچه منوط به موافقت تمامی اعضاء می باشد.

همچنین شهردار فیروزکوه یادآور شد: درصورت عدم موافقت دستگاه ها با بازگشایی این بازارچه محلی به صورت شفاف دلایل آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا