بازید روسای حراست و بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از بنیاد شهید فیروزکوه

روسای حراست و بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید محمدرضا صالحی رئیس اداره حراست و مرتضی انصاری فر رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با رئیس و کارکنان این بنیاد دیدار کردند.

مرتضی انصاری فر رئیس اداره بازرسی اداره کل در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خداوند توفیق خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز را به ما و شما عنایت فرموده است تا خدمت‌گزار این عزیزان باشیم و این فرصت ارزشمندی است و تنها برخی افراد توفیق پیدا می‌کنند تا با توجه به شرایط و مسئولیت‌هایی که دارند در راستای صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی و برپایی پرچم دین خدمت کنند.

انصاری فر همچنین به تکریم و پاسداشت مقام خانواده های معظم شهدا و ایثارگان تاکید کرد.

در ادامه محمدرضا صالحی رئیس اداره حراست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دولت گفت: تکریم و خدمت صادقانه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است و در بنیاد شهید و امور ایثارگران، این اصل در سرلوحه همه امور قرار دارد. کار کردن در بنیاد توفیق بزرگی است زیرا کارکنان این نهاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که عزیزترین قشر جامعه هستند، خدمات ارائه می‌دهند و این تکریم و احترام نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌هاست.

صالحی افزود: همه کارمندان بنیاد باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران تلاش کنند تا با کسب رضایت این عزیزان، رضایتمندی خداوند متعال را کسب به دست آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا