حیدری منش:

برای ساخت آینده کشور محصل ها راه شهدای دانش آموز را ادامه دهند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در سطح کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم و به شما دانش آموزان توصیه می کنم که راه شهدای معزز مانند بهنام محمدی و شهید حسین فهمیده را ادامه بدهید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری‌منش در آیین نواختن زنگ مهر در مدرسه فاطمه الزهرا(س) فیروزکوه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: آغازین روزهای دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر یادآور رشادت و دلاور مردی هایی است که در ۸ سال دفاع مقدس ماندگار شد؛ در سطح کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم و به شما دانش آموزان توصیه می کنم که راه شهدای معزز مانند بهنام محمدی و شهید حسین فهمیده را ادامه بدهید.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید تلاش کنند که براساس سند بنیادین تحول آموزش پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که خطاب به شماست زمینه های لازم برای شکل گیری ایران قوی تر را مهیا کنند؛ با پیشتازی در عرصه علمی زمینه خودکفایی و خودباوری ملی را ایجاد کنید؛ به خاطر زحمات دانش آموزان در سالهای گذشته است که جهادگران ما سامانه موشکی سوم خرداد را ساختند که توان سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکایی را دارد.

حیدری منش خاطرنشان کرد: امروز کشور در حوزه سلول های بنیادی اقدامات خوبی انجام داده و در تولید بنزین به خودکفایی رسیده ایم و برغم تحریم ها نیروگاه راه اندازی می کنیم که همه این پیشرفت ها حاصل تلاش دانشمندانی است که باتاسی از سیره شهدا در مسیر انقلاب اسلامی با تلاش و جهاد علمی کار کردند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین تصریح کرد: دانش آموزان امروز ما ذخایر ارزشمند علمی آینده هستند و خوشبختانه در شهرستان فیروزکوه ظرفیت های علمی خوبی داریم و در عین حال اقداماتی برای توسعه سطح علمی شهرستان در دست اقدام و اجرا است.

وی در پایان تاکید کرد: مقرر شد تا بودجه ای به آموزش و پرورش شهرستان تخصیص داده و در مجلس هم ظرفیت های لازم برای کمک به علم آموزی و پیشرفت علمی شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا