معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد؛

برخورد جدی و قانونی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در فیروزکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در فیروزکوه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، میر محمد غراوی پیش از ظهر دوشنبه در هفتاد و ششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیرمجاز استان با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه که با حضور حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، صادقی شهردار فیروزکوه، شجاع شهردار ارجمند و اعضای جلسه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه تشکیل منظم جلسات شهرستانی ضروری است.

غراوی با تاکید بر حضور مستمر اکیپ‌های گشت زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری فیروزکوه جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی گفت: برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست با تقویت اکیپ‌های گشت زنی به صورت جدی با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار مؤثر است و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

غراوی در ادامه عنوان داشت: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتماً به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا