نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

برخی‌ از درون وزارتخانه صمت به دنبال پرونده‌سازی برای خیابانی هستند

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقای مدرس خیابانی را از دوره هفتم مجلس و زمانی که ایشان مدیریت کارخانه سیمان در فیروزکوه برعهده داشت می‌شناختم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت گفت: من در دولت‌های سازندگی و اصلاحات همواره به دنبال وزرا صحبت می‌کردم؛ اما آقای مدرس خیابانی را از دوره هفتم مجلس و زمانی که ایشان مدیریت کارخانه سیمان در فیروزکوه برعهده داشت می‌شناختم؛ او همان زمان نیز پیگیر بود.

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: سلامت، دیانت، تقوا و مدیریت کارآمد از ویژگی‌های مدرسی خیابانی است؛ گزارش‌های زیادی از او به ویژه در بحث انتصابات به کمیسیون می‌رسید؛ مدرسی خیابانی با برخی از مدیران در وزارتخانه برخورد قاطع داشتند که آنها در آستانه رأی اعتماد به ایشان در حال پرونده‌سازی بوده و هستند.

رسولی نژاد هم چنین خاطر نشان کرد: مراقب باشیم جریاناتی هستند که تلاش دارند مجلس را تحت تأثیر قرار دهند؛ ما از آقای مدرس خیابانی می‌خواهیم از افراد انقلابی در وزارت صمت استفاده کند و بداند که از افراد وابسته به فتنه نباید استفاده شود چرا که جزو خط قرمز مقام معظم رهبری بوده که در این دولت رعایت نشد.
وی اذعان داشت: آقای مدرس خیابانی پله پله مسیر پیشرفت و مدیریت را طی کردند؛ اگر رزومه آقای مدرس خیابانی با دقت مطالعه شود این مطلب را درمی‌یابیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا