بررسی مشکلات حوزه تئاتر شهرستان فیروزکوه، با شیوع کرونا

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: مشکلات حوزه تئاتر فیروزکوه با هدف ساماندهی تئاتر فعالیت های نمایشی به ویژه در ایام کرونا و همچنین محدودیت های فعالیت های حضوری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: با شیوع ویروس کویید ۱۹ تأثیر نامطلوب در فضای هنری ایجاد شد که میزان آن در حوزه نمایش با توجه به تعطیلی سالن های نمایش و اجراهای تئاتر به مراتب بیشتر بود؛ مشکلات حوزه تئاتر شهرستان در اداره بررسی و تدابیری در خصوص چگونگی فعالیتهای مجازی نمایش اتخاذ گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مشکلات حوزه تئاتر نیز با هدف ساماندهی تئاتر فعالیت های نمایشی به ویژه در ایام کرونا و همچنین محدودیت های فعالیت های حضوری و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی برای مخاطبان و اجرای تئاتر به صورت صحنه ای و خیابانی و امکانات مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی در ادامه بیان کرد: اجرای جشنواره تئاتر نوروزی نیز از جمله موضوعاتی است که مدنظر قرار گرفته است که پس از ارائه طرح جامع جشنواره راهکارهای اجرایی آن بر اساس دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا