برگزاری اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت در فیروزکوه

ویژه برنامه اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور امام جمعه شهرستان فیروزکوه، روسای ادارات، هنرمندان و دیگر علاقمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، «دومین عهدواره سراسری چله مهدویت» با هدف برپایی سلسله رویدادهای متنوع و متکثر مردمی و همچنین خلق و انتشار آثار فرهنگی و هنری با مضامین مرتبط با آرمان­ های امیدبخش و عدالت محور مهدویت در قالب ۱۶ دبیرخانه تخصصی در ۱۶ شهرستان استان تهران از اوایل رجب تا نیمه شعبان برگزار شد و شهرستان فیروزکوه میزبانی دبیرخانه نقاشی را عهده دار بود.

ویژه برنامه اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، روسای ادارات، هنرمندان و دیگر علاقمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد.

در این برنامه ابتدا سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه و دبیر بخش نقاشی دومین عهدواره سراسری چله مهدویت، ضمن خیر مقدم اظهار کرد: تعداد ۶۷۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه بخش نقاشی ارسال گردید که ۷ اثر با داوری اساتید دانشگاهی برگزیده و از بین آنها ۳ اثر بعنوان رتبه های اول تا سوم انتخاب شد.

در ادامه این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه ضمن تاکید بر ضرورت بحث مهدویت گفت: شیعه، پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست؛ پرنده‌ای که دو بال سبز و سرخ دارد که بال سبز این پرنده را مهدویت و عدالت خواهی و بال سرخ را شهادت‌طلبی که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است، میدانیم.

در ادامه این مراسم اجرای تواشیح گروه منتظران مهدی (عج) عطری خاص به مراسم داد؛ همچنین در بخش دیگری از مراسم سرود گروه بچه های مسجد موسی بن جعفر(ع) در خصوص مهدویت، امام زمان (عج) و حجاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان اختتامیه پس از قرائت بیانیه هیات داوران از برگزیدگان این عهدواره که آثار آنها حائز رتبه اول تا سوم شد به تربیت غلامحسین الطافی، سارا زنگنه، علی محمد اسدی و همچنین ۳ آثار در بخش کودک ایمان توکلی، کیان توکلی و مارال برین مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا