دبیر ستاد یادواره شهدای لزور عنوان کرد:

برگزاری برنامه های نوزدهمین یادواره شهدای لزور به صورت مجازی

دبیر ستاد یادواره شهدای لزور گفت: نوزدهمین یادواره سرداران و بیست شهید والامقام و جانبازان متوفی روستای لزور از پنجم مرداد همزمان با سالروز غرور آفرین عملیات مرصاد آغاز و تا نهم مرداد آغاز دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اکبر اسفندیار ، دبیر ستاد یادواره شهدای لزور اظهار داشت: نوزدهمین یادواره سرداران و بیست شهید والامقام و جانبازان متوفی روستای لزور از پنجم مرداد همزمان با سالروز غرور آفرین عملیات مرصاد آغاز و تا نهم مرداد آغاز دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس جامعه و رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی یادواره در فضای مجازی و جهادی بصورت غیر متمرکز و بدون حضور جمعیت اجرا می گردد.

دبیر ستاد یادواره در خصوص برنامه های نوزدهمین یادواره بیان داشت: تشکیل گروه جهادی شهدا برای پاکسازی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی روستا، تهیه و توزیع بسته بهداشتی رایگان (ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده)، تهیه و توزیع بسته کمک مومنانه، اجرای مسابقه فرهنگی کتابخوانی برگرفته از کتاب سلام بر ابراهیم، اجرای برنامه روایتگری دوران دفاع مقدس، نصب یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تعویض پرچم گلزار شهدا، کلنگ زنی احداث حسینیه شهدا و پخش زنده برنامه ها در فضای مجازی از رسانه های محلی از مهمترین برنامه های یادواره امسال است.

این استاد دانشگاه در خصوص اهمیت برگزاری یادواره شهدا در شرایط کرونایی تاکید کرد: هجوم ویروس منحوس کرونا، توان کمرنگ کردن یاد و خاطره بهترین های سرزمین مان را ندارد و هیچ حادثه ای یارای فراموشی آرمان ها و میراث کهن را نخواهد داشت. از این رو گروه های جهادی به رسم راست قامتان شهید در قاب یادواره شهدا در حرکتی خیرخواهانه و بی نظیر، جلوه ای از انسانیت و خدمتگزاری خلق می کنند تا گزندی به جان و سلامت مردم عزیزمان نرسد، چرا که باور داریم که در عصر حاج قاسم سلیمانی به سر می بریم.

علی اکبر اسفندیار در پایان خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنند تا در مسیر احیای سبک زندگی شهداء، راه خدمت و سلامت هموطنان در راس فعالیت ها قرار گیرد و بیش از پیش در مسیر ولایت و شهادت گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا