برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، فرماندهی انتظامی، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت و آسایش عمومی مردم  گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش آن است و این مهم مرهون تلاش‌های سبز قامتان فراجا و مردم همیشه در صحنه است.

فرماندار فیروزکوه خاطر نشان کرد: اقدامات و رویکردهایی که مجموعه انتظامی شهرستان فیروزکوه  در سطح شهر و روستاها دارد و روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور فرماندهی انتظامی ما بسیار قابل تحسین است، بصورتی که امروزه شهرستان در بحث شاخص‌های امنیت و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و … حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های جان بر کف انتظامی بازوان قدرتمند ایجاد امنیت هستند، افزود: هفته ناجا باید با اقتدار و با قدرت و صلابت و با حضور تمامی مسئولین در سطح شهرستان برگزار شود تا شاید بتوان در این راستا با تعامل و همکاری بخشی از دین خود را به سبزپوشان عزیز و حافظان امنیت ادا کرد.

سرهنگ شاکری فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در این جلسه  اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته نیروی انتظامی ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت آشنا سازی بیش از پیش شهروندان با وظایف و ماموریتهای پلیسی، ارتقای تعامل پلیس و مردم، مشارکت مردم در برقراری امنیت، ارایه آموزش های موثر در پیشگیری یا کاهش جرایم و آموزش همگانی است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته فراجا در شهرستان پرداخت و گفت: به همین مناسبت برنامه هایی از قبیل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غباروربی گلزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نشست روسای کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان با اصناف و معتمدین، تجلیل از همیاران پلیس در مدارس و برنامه های داخلی در شهرستان اجرا خواهد شد.

هفته فراجا با شعار پلیس هوشمند، مردم قانونمدار از ۱۳ مهرماه آغاز و تا ۱۹ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا