برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه به ریاست محمد حیدری منش و با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و دیگر اعضا در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، حیدری منش در ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین اهداف ستاد تنظیم بازار است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه محمد حیدری منش به همراه مظفری دادستان شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی از اصناف بازدید کردند.

در این بازدید‌ها دادستان شهرستان به عنوان مدعی العموم ضمن بررسی وضعیت عرضه اقلام تنظیم بازار دستورات لازم را برای مقابله با سودجویی متخلفین صادر نمود.

فرماندار فیروزکوه در بازدید سر زده از واحدهای صنفی این شهرستان گفت: خوشبختانه در تامین و توزیع کالاهای اساسی خانوارها کمبودی در بازار وجود ندارد.

حیدری منش افزود: در این بازدیدها نحوه تخصیص و توزیع اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم که با پیگیری و توجه دستگاههای متولی، شاهد تحولات در قیمت گذاری محصولات زیر مجموعه کالاهای اساسی خانوار در سطح شهرستان باشیم.

با دستور دادستان فیروزکوه؛ با توجه به افزایش جمعیت در فصل تابستان و فزونی تقاضا بر عرضه  گوشت قرمز، میدان عرضه دام ظرف مدت ۱۰ روز در شهرستان ایجاد می‌شود.

مظفری در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در خصوص تامین اکالاهای اساسی شهروندان‌، متأسفانه برخی از فروشگاه‌ها خارج از شبکه اقدام به توزیع این کالاها نمودند که بلافاصله به تعزیرات و جهاد کشاورزی دستور دادیم تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

وی افزود: این بازدیدها بصورت مستمر با حضور نمایندگان فرماندار و دادستانی در سطح بازار شهرستان انجام می شود و تلاش داریم تا با کنترل ویژه بر روی برخی از اقلام ، دغدغه شهروندان را برای تامین و ثبات قیمت آنها رفع کنیم.

دادستان فیروزکوه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی از جمله گرانفروشی و کم فروشی، مراتب را به دادستانی این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا