هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزکوه+ گزارش تصویری

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست محمد حیدری منش فرماندار و با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشدار ارجمند و دیگر مسئولین در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندار فیروزکوه در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و اهمیت بزرگداشت فرهنگ ایثار و مقاومت، فرصتی مغتنم است که بتوان از این الگو دفاع کنیم و این را برای آیندگان بازگو کرد، تا آنها هم مطابق این رویه در مقابل دشمنان و مظاهر سبک زندگی غربی بایستند.

محمد حیدری منش افزود: از طرفی دشمنان این خاک و بوم، به طمع این خاک، شروع به حمله به ایران عزیز کردند و دفاع مقدس محملی برای دلباختگان امام راحل و عاشقان وطن بود و فصلی بی بدیل از ایثار آفرید که در ادامه ی این مسیر با هدایت رهبر معظم انقلاب به تمدن سازی اسلامی پیوند می‌خورد.

وی گفت: روزهای پیش رو باید تلاش کرد که با اجرای برنامه‌های متفاوت یک هویت را بازتعریف کنیم و این هویت باید خدمت رسانی متجلی شود تا روحیه دفاع مقدس امروز نیز جاری شود.

مقام عالی دولت در فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت تصریح کرد: ایجاد وحدت بین مسلمانان امروز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و برای جلوگیری از حربه‌های دشمنان، باید مسلمان دست در دست هم در مقابل استکبار جهانی بیاستد .

فرماندار فیروزکوه گفت: دستگاه های شهرستانی باید برای هفته دفاع مقدس برنامه داشته باشند و علاوه بر نصب بنرها در ورودی‌ها، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و شهدا برنامه هایی پیگیری شود.

 حیدری منش افزود: برنامه ریزی برای نسل آینده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس شکل بگیرد و از پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت شود و با بهره گیری از فناوری‌های نو تلاش گردد، تا از این ظرفیت‌ها استفاده گردد.

وی گفت: با توجه شعار کلان دولت در راستای وفاق و همدلی باید برنامه‌های مناسبی را برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی و نگاه‌های مختلف در شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا