برگزاری مراسم تجلیل از آتش نشانان فیروزکوه

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری فیروزکوه همزمان با هفتم مهر ماه روز آتشنشانی و ایمنی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و آتش نشانان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری فیروزکوه همزمان با هفتم مهر ماه روز آتشنشانی و ایمنی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و آتش نشانان فیروزکوه برگزار شد.

این مراسم با حضور جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، علی اکبر مومنی، رئیس مرکز آتش نشانی فیروزکوه، محمد حیدری منش، جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه و دیگر مسئولین اداری و انتظامی شهرستان فیروزکوه، برگزار شد.

در این مراسم مسئول آتش نشانی شهرداری گزارشی از عملکرد واحد آتش نشانی ارائه و در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از آتش نشانان فیروزکوه قدردانی شد.

جعفر پرچ شهردار فیروزکوه در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان گفت: به تدریج با پیشرفت و گسترش شهر و شهرنشینی به لحاظ حوادث هایی که در سطح شهرها اتفاق افتاد به خصوص در حوادث اخیر (ساختمان پلاسکو) باعث شد که نوع نگاه به جایگاه آتش نشان و آتش نشانی تغییر کند.

وی خاطر نشان کرد: ما باید همیشه در شهرداری به عنوان خدمتگزاران مردم همیشه یک گام از شهروندان در هر زمینه اعم از اقتصاد، فضای سبز، آتش نشانی و غیره جلوتر باشیم و دانش شغلی و اطلاعاتمان بیشتر باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: تاکید بنده به دوستان مجموعه آتش نشانی بر این است که بحث آموزش درون سازمانی را در دستور کار خود قرار دهند؛ شکر خدا در این چند سال اتفاقات خوبی افتاد.

پرچ با اشاره به بیشترین میزان امدادرسانی آتش نشانی فیروزکوه بیان داشت: شهرستان فیروزکوه به دلیل گستردگی وسعت زمینی بیشترین امدادها در بحث امدادهای برون شهری است، این موضوع می طلبد تا دوستان در تجهیز امکانات و خدمات به شهرداری کمک کنند؛ نجات غرق شدگان هم دارد به آتش نشانی الحاق می شود در حالی که طبق قانون این امر جزوِ وظایف شهرداری ها نیست.

شهردار فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: بهره برداری از ایستگاه شعبه ۲ آتش نشانی در شهرستان فیروزکوه هم در دستور کار است، ان شاءالله به گونه ای حرکت کنیم تا به همدیگر کمک کنیم و اگر نتوانستیم باری از دوش کسی برداریم باری هم به دوش کسی اضافه نکنیم، امیدوار هستیم که با تجلیل از زحمات شهرداری این دلگرمی را در راستا خدمات رسانی شایسته به همه شهروندان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا