برگزاری نشست شاعران فیروزکوهی با موضوع دفاع مقدس

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه اقدام به نشست شعر با موضوع دفاع مقدس با حضور شاعران منطقه نموده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، احمدرضا هراندهی، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه اقدام به برگزاری نشست ادبی و شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس با حضور شاعران منطقه نموده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فیروزکوه در خصوص هدف اجرای این نشست خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی است.

هراندهی در ادامه تاکید کرد: شهدای دفاع مقدس در آن زمان جنگیدن و جان فشانی را وظیفه خود دانستند، امروز وظیفه شاعران ما این است که با اشعار خود جان فشانی ها و رشادت های رزمندگان عرصه دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

وی در ادامه افزود: این نشست مورخ سوم مهر ماه در ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که این مراسم به صورت زنده از آپارات نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا