حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد:

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در فیروزکوه از امامزاده اسماعیل (ع) تا میدان سپاه

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان فیروزکوه گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۹ صبح و مراسم قرائت زیارت اربعین، مداحی و سخنرانی از ساعت ۱۰:۳۰ در گلزار شهدا آغاز و در پایان اقامه نماز جماعت و صرف نهار برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام رضوانی سرپرست اداره تبلیغات شهرستان فیروزکوه گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان فیروزکوه، در روز اربعین از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام آغاز و مسیر راهپیمایی به سمت میدان سپاه می‌باشد، و در نهایت برای برنامه قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و مداحی، در گلزار شهدا تجمع صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۹ صبح و مراسم قرائت زیارت اربعین و … از ساعت ۱۰:۳۰ در گلزار شهدا آغاز و در پایان اقامه نماز جماعت و صرف نهار برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس بیان داشت: ان شاءالله قرار است هیئات مذهبی ما برنامه‌های تجلیل از ایثارگران، برگزاری بعضی مسابقات، برپایی نمایشگاه هم برای اربعین حسینی و هم برپایی موکب‌هایی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی را برگزار کنند.

حجت الاسلام رضوانی افزود: همچنین برگزاری تعزیه خوانی _در صورت امکان_ با همکاری انجمن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و قرائت وصیت‌نامه شهدا به ویژه مطالب مربوط به اربعین و کربلا در مراسم‌های این ایام از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

سرپرست اداره تبلیغات فیروزکوه اظهار داشت: در شهرستان فیروز‌کوه قریب به ۵۰ هیئت مذهبی داریم که در ایام محرم و صفر برنامه‌های مختلفی با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا