برگزاری یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان فیروزکوه

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه گفت: امسال نیز با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، یازدهمین دوره این جشنواره مانند سال گذشته در بستر الکترونیک، در سراسر کشور برگزار شده است و کتابخانه های شهرستان فیروزکوه نیز در این خصوص فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید محمدحسن حسینی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه درباره یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: هر ساله جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه فرهنگ منوّر رضوی و سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، یازدهمین دوره این جشنواره مانند سال گذشته در بستر الکترونیک، در سراسر کشور برگزار شده است و کتابخانه های شهرستان فیروزکوه نیز در این خصوص فعالیت خود را آغاز کردند.

حسینی در ادامه بیان داشت: این جشنواره در دو بخش “فردی” و “خانوادگی” برگزار شده است، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره میتوانند برای دریافت نسخه الکترونیک منابع به سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه نمایند.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه درباره موضوع و بخش ویژه جشنواره عنوان کرد: موضوع جشنواره درباره حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و بخش ویژه جشنواره در سال جاری درباره حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد، قالب های جشنواره شامل نقاشی، پویش کتابخوان، چهار گزینه ای، شعر سرایی، پویش برای امام زمانم، تولید آثار هنری، داستان کوتاه و قصه گویی است.

وی با اشاره به مهلت شرکت در یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری اظهار داشت: همچنین مهلت شرکت در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی تا تاریخ یکم آبان ماه سال جاری میباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا