حسینی خبر داد؛

بستری ۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان امام خمینی فیروزکوه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: این بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان این شهرستان‌ بستری هستند اما تست کرونایی هر دو بیمار منفی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عبدالمجید حسینی، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در خصوص وضعیت بیماران کرونایی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر دو بیمار ایزوله تنفسی در بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بستری هستند.

وی در ادامه افزود: این بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان این شهرستان‌ بستری هستند اما تست کرونایی هر دو بیمار منفی بوده است.

حسینی هم چنین در اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان خاطرنشان کرد: براساس رنگ‎ بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، با توجه به رنگ‌بندی جدید منتشر شده، این شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه آمار تعداد مبتلایان سرپایی و تعداد بستری شدگان در فیروزکوه بالا نیست، تاکید کرد: با این وجود این وضعیت شکننده بوده و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از سوی شهروندان الزامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا