مدیر عامل شرکت گاز استان تهران عنوان کرد:

بهره‌مندی قریب به ۸۵۰ مشترک از نعمت گاز، با افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا فیروزکوه از لحاظ استراتژیک بودن بدین جهت مهم است که نحوه و محل اجرای این پروژه برای شرکت گاز بسیار حیاتی بود و موارد جدیدی را در اجرای این پروژه داشتیم؛ ان شاءالله به برکت این پروژه، قریب به ۸۵۰ مشترک از نعمت گاز بهره‌‌‌مند میشوند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران گفت: الحمدالله امروز شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه هستیم، این پروژه از لحاظ استراتژیک بودن بدین جهت مهم است که نحوه و محل اجرای این پروژه برای شرکت گاز بسیار حیاتی بود و موارد جدیدی را در اجرای این پروژه داشتیم.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۵۲ هزار متر شبکه پلی اتیلن، بیش از ۲۴ هزار متر شبکه تغذیه و ۴ ایستگاه تقلیل فشار اجرا کردیم؛ ان شاءالله به برکت این پروژه، قریب به ۸۵۰ مشترک از نعمت گاز بهره‌‌‌مند میشوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران اذعان داشت: اعتبار این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال بود، الحمدالله یک تفاوت این پروژه با سایر پروژه‌ها این بود که این پروژه زودتر از زمان افتتاح، عملیات اجرایی آن به پایان رسید و ۱۰ روستای دیگر در شهرستان فیروزکوه از نعمت گاز برخوردار شدند.

گازرسانی به تعدادی دیگر از روستاهای دو شهرستان فیروزکوه و دماوند، در دهه فجر

سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه ۲ ویژگی داشت، یکی اینکه تلاش ما بر این بود که پیش از فرارسیدن فصل سرما، گازرسانی به این ۱۰ روستا انجام شود.

رسولی نژاد افزود: از مدیر عامل شرکت گاز استان تهران هم درخواست کردیم که در کوتاه ترین زمان نصب علمک و بلافاصله واگذاری انشعابات انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع صعب العبور بودن مسیر تعدادی از این روستاها بیان داشت: مورد دیگر اینکه ان شاءالله روند سازندگی در دو شهرستان ادامه دارد و ما تا دهه فجر ان شاءالله شاهد افتتاح گازرسانی به تعدادی دیگر از روستاها در دو شهرستان باشیم.

“وحدت و همدلی” و “شاکر بودن” دو عامل افزایش نعمت‌های خداوند در زندگی فردی و اجتماعی

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه، در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا طرود، گفت: هر نعمتی که به ما میرسد، با عنایت خداوند و واسطه دیگران است.

وی با اشاره به عواملی که باعث میشود نعمت‌های خداوند در زندگی فردی و اجتماعی ما زیاد شود، بیان داشت: عامل اول وحدت و همدلی است، اگر ما در زندگی فردی اهل مودت و مهربانی باشیم و در زندگی اجتماعی اهل وحدت و همدلی باشیم برکات الهی زیاد میشود، «یَدُ اللّهِ مَعَ الْجَماعَهِ».

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: عامل دوم شاکر بودن است، انسان اگر نسبت به نعمت‌هایی که خداوند متعال به او داده است شاکر باشد، چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی، نعمت او زیاد میشود.

وی اظهار داشت: ما باید در زندگی فردی خود، خدا و اهل بیت را شاکر باشیم؛ در زندگی اجتماعی در ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، به برکت خون شهدا الحمدالله نعمت‌های ما در حال افزایش است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: نعمت گاز جای شکرگزاری دارد، همچنین ما باید از کسانی که در این امر تلاش کردند تشکر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا