حسینی:

بیش از ۶۳۵ اثر به دبیرخانه تخصصی عهدواره سراسری چله مهدویت ارسال شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: داوران عهدواره سراسری چله مهدویت متشکل از اساتید دانشگاه بودند که برگزیدگان جشنواره را بعد از بررسی آثار بر اساس شاخص‌های مدنظر معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص عهدواره سراسری چله مهدویت اظهار کرد: عهدواره سراسری چله مهدویت از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در کشور که امسال دومین سال برگزاری آن است.

وی افزود: دومین سال برگزاری این عهدواره با استقبال بسیار خوب هنرمندان در سراسر کشور همراه بوده است؛ نکته مهم و قابل توجه این است که آثار دریافت شده در دبیرخانه به لحاظ کیفی و کمی در سطح قابل قبول و خوبی قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در خصوص داوری آثار دریافت شده بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه تخصصی نقاشی دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه داوری شد.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: از موارد مورد توجه داوران محترم عهدواره محتوا، فرم و تکنیک اجرای آثار دریافت شده بود؛ در مجموع ۶۳۵ اثر به دبیرخانه تخصصی ارسال شد.

وی اشاره داشت: داوران عهدواره سراسری چله مهدویت متشکل از اساتید دانشگاه بودند که برگزیدگان جشنواره را بعد از بررسی آثار بر اساس شاخص‌های مدنظر معرفی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از هیات داوران گفت: در همایش اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی-هنری آفرینش و همچنین از برگزیدگان اول در همایش سراسری تجلیل و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا