فرمانداری شهرستان فیروزکوه عنوان کرد؛

تامین کالاهای اساسی شب عید مردم فیروزکوه / تشکیل ۲۰ واحد ویژه عرضه محصولات خوراکی

مهری گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه عید نوروز تامین شده و هم اکنون این کالاها با نرخ مصوب دولتی در حال عرضه است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید، تصریح کرد: هم اکنون مرغ مورد نیاز مردم تامین شده و روزانه ۵ تن مرغ در مناطق شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه با نرخ مصوب کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در حال عرضه است.

وی افزود: عرضه میوه شب عید نیز از ۲۵ اسفندماه شروع خواهد شد و ۷۰ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب تامین شده که البته در صورت نیاز این میزان افزایش پیدا می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص عرضه تخم مرغ، شکر و برنج مشکلی نیست و هم اکنون نیز روزانه ۵۰۰ کیلو تخم مرغ با نرخ مصوب در حال عرضه است.

مهری بیان کرد: در بهمن و اسفند ماه بر اساس گزارشات دریافتی ۵۰۰ حلقه لاستیک دولتی در این شهرستان عرضه شده و در کنار مواد غذایی در این زمینه نیز اقداماتی انجام شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از تشکیل ۲۰ واحد ویژه عرضه محصولات خوراکی همچون آجیل و خشکبار و مواد غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون این واحدها عرضه محصولات خود را با نرخ دولتی شروع کرده اند و هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در آستانه سال جدید نداریم.

وی همچنین از گشت زنی تیم های ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: این گشت ها بصورت منظم در حال انجام است و شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی می توانند به سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

مهری در پایان تاکید کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار بصورت منظم در حال انجام است و هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا