تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه فیروزکوه / علیرضا صادقی برای سومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه فیروزکوه معرفی شد

علیرضا صادقی برای سومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزکوه، در مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان فیروزکوه که با حضور محمد حیدری منش فرماندار شهرستان، سید کمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، کرکه آبادی مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران، اعضای شورای تأمین فیروزکوه، مدیران و کارکنان ادارات در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه برای سومین سال متوالی به عنوان یکی از مدیران نمونه ادارات شهرستان معرفی شد.

مدیران نمونه با ارزیابی و بررسی اقدامات توسط فرمانداری و انجام اقدامات شاخص در راستای مطالبات مردمی، رعایت تکریم ارباب رجوع، وظیفه شناسی، تعهد و تخصص در انجام خدمات معرفی شدند.

همچنین سرکار خانم فاطمه سیر (آموزش و پرورش) و آقایان سید محمدحسینی (امور مالیاتی)، هادی اسدی (راهداری و حمل و نقل جاده ای)، حسن نام آور (ورزش و جوانان)، حسین خضری (آبفا)، سید امین حسینی (صمت)، علی اکبر حسینی رمدانی (منابع آب)، محسن حمیدی (دامپزشکی) و حمید اسفندیار (بنیاد مسکن) نیز به عنوان مدیران نمونه شهرستان معرفی و با اهدا لوح سپاس تقدیر شدند.

لازم به ذکر است که آقای محمود شاه حسینی و خانم سراج به عنوان کارمندان نمونه شهرداری فیروزکوه معرفی و با اهدا لوح سپاس تقدیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا