تجهیز بیمارستان‌های فیروزکوه و دماوند به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه اعلام کرد: بیمارستان‌ این شهرستان‌ها در دهه فجر امسال به دستگاه‌های سی تی اسکن و اکسیژن ساز مجهز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی نژاد با اشاره به نطق خود در مجلس شورای اسلامی درخصوص کمبود تجهیزات پزشکی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه گفت: پس از انجام این نطق جلسات مختلفی در محل مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد و قرار شد ۳۰ قلم تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های سی تی اسکن و اکسیژن ساز با اعتبار ۸ میلیارد تومانی به بیمارستان های فیروزکوه و دماوند اختصاص یابد.

به گفته وی، شهرستان های دماوند و فیروزکوه از لحاظ رده بندی تجهیزات پزشکی در رده هفتاد و هشتم کشور قرار داشتند که با تجهیز این وسایل این شهرستان ها در رده دوم قرار می گیرند.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه ادامه داد: تا دهه مبارک فجر بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه به دستگاه های سی تی اسکن و اکسیژن ساز مجهز خواهد شد و همچنین تلاش داریم مجموعه ورزشی کارگران فیروزکوه که سال ها بلاتکلیف مانده در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص جلساتی با وزارت کار و تعاون برگزار شده و قرار شد با تخصیص اعتبار ۶ میلیارد تومانی این مجموعه ورزشی اردیبهشت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

رسولی نژاد تاکید کرد: در حوزه آبخیزداری شهرستان فیروزکوه نیز ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار دولتی داشت که با هماهنگی انجام شده ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به انجام طرح های آبخیزداری اختصاص دادیم.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه با اشاره به تجمع تعدادی از دامداران شهرستان فیروزکوه نیز گفت: این دامداران با مشکل کمبود جو مواجه بودند که با هماهنگی انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش ها در کوتاه ترین زمان قرار شد از محل ذخیره استراتژیک کشور جو مورد نیاز به این دامداران اختصاص یابد.

رسولی نژاد با تقدیر از تلاس های یوسفی جمارانی در سمت فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و از تلاش های فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار جدید این شهرستان نیز گفت: خواسته مردم فیروزکوه انتخاب برادر مهری بود که در سال های نه چندان دور در سمت فرمانداری فیروزکوه به مردم خدمت کرده بود و در این روزهای اخیر نیز مردم از انتخاب این مدیر استقبال گسترده ای در فضای مجازی نشان دادند.

این نماینده مجلس با اشاره موضوعات تقسیمات کشوری شهرستان های دماوند و فیروزکوه نیز گفت: تشکیل بخش حبه رود فیروزکوه از آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه است که از فرماندار جدید می خواهم این خواسته مردم را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: باید با کار و تلاش شبانه روزی مردم را شیفته این نظام کرد و از مدیران می خواهم همواره درهای خود را به روی مردم باز نگه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا