تصویب دو میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات شهرک آل یاسین / بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فیروزکوه در صحن شورا

جلال بنار با اعلام خبر مراحل پایانی بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فیروزکوه در صحن شورا گفت: در تخصیص اعتبارات عمرانی، توزیع متوازن خدمات در سطح شهر مدنظر قرار گرفته و همچنین دو میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی شهرک آل یاسین در سال پیش رو پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلال بنار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر فیروزکوه در خصوص بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فیروزکوه اظهار داشت: بودجه شهرداری در سال پیش رو با ارسال به موقع نظرات کارشناسی مجموعه مدیریت شهری در هفته های گذشته در صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و کارشناسان مرتبط بررسی شده و هم اکنون در مراحل نهایی برای تصویب است.

وی افزود: پس از تصویب بودجه در شورای اسلامی شهر بودجه به کمیته انطباق فرمانداری ارسال و پس از ابلاغ استانداری، در دستور کار مدیریت شهری فیروزکوه قرار خواهد گرفت.

بنار با اشاره به وظیفه شورای اسلامی شهر در تصویب بودجه شهرداری تأکید کرد: با تصویب بودجه، شورا بر بودجه شهرداری نیز نظارت می نماید، ارقام بودجه و موارد مندرج در آن، مبین سیاست ها، برنامه ها و خط مشی ها می باشد و در واقع بودجه آینه تمام نمای هدف ها، وظایف و عملیات شهرداری در سال پیش رو است.

نماینده شورای اسلامی شهرستان فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن درخواست های مردمی و منابع مالی پیش بینی شده، پروژه های مختلفی در سطح شهر با توزیع متوازن خدمات برای توجه به روند توسعه و بهبود زیرساخت‌های شهری، برنامه ریزی شده که پس از ابلاغ به شهرداری در سال پیش رو اجرا خواهد شد.

وی در خصوص رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر دشت ناصر گفت: صورتجلسه فاز اول آماده سازی سایت مسکن مهر دشت ناصر (شهرک آل یاسین) در دی ماه سال جاری رسما میان شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مبادله شد و با توجه به مشکلات اهالی ساکن در آن منطقه، برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرک آل یاسین، دو میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

بنار افزود: برای پروژه هایی همچون آسفالت معابر، جدول کشی، پیاده رو سازی و توسعه فضای سبز در دشت ناصر، اعتبار مصوب شده که پس از ابلاغ در دستورکار شهرداری فیروزکوه قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر فیروزکوه در خصوص زمان ابلاغ بودجه شهرداری اظهار داشت: طبق اعلام استانداری تهران، برای نخستین بار در جلسه ای به صورت ویدیو کنفرانس بودجه به کلیه شهرداری ها ابلاغ خواهد شد، البته شهرداری شهر تهران در این روند مستثنی است و این موضوع برای ۴۵ شهر استان تهران اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا