شهردار فیروزکوه:

تلاش می شود معبر ۱۸ متری قبل از فصل سرما بهره برداری شود

شهردار فیروزکوه گفت: معبر ۱۸ متری به طول حداقل ۲ هزار متر و عرض متوسط ۱۸ متر در مراحل پایانی احداث و بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج در گفتگو با خبرنگاران گفت: معبر ۱۸ متری از پروژه های شاخص شهرستان تلقی شده و هدف از اجرای آن، کاهش بار و حجم ترافیکی خیابان پاسداران به عنوان تنها محور دسترسی به بافت قدیم و مراکز صنفی و تجاری شهر فیروزکوه است.

شهردار فیروزکوه در خصوص مشخصات فنی پروژه معبر ۱۸ متری اذعان داشت: معبر ۱۸ متری به طول حداقل ۲ هزار متر و عرض متوسط ۱۸ متر در مراحل پایانی احداث و بهره برداری است.

وی افزود: فاز عملیات اجرایی و پیگیری تملک اراضی و رفع معارضین پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که میزان این تملکات، بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع برآورد می شود.

پرج در ادامه افزود: دو مورد تملک اراضی مربوط به اشخاص حقوقی و مابقی اشخاص حقیقی بود که توافقات قانونی برای تملک اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی، عمدتاً انجام شده است.

وی با اشاره به احداث سه دستگاه پل در مسیر پروژه تصریح کرد: یک دستگاه پل جنب گاراژ آقای آهنگر در دو سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و دو دستگاه پل دیگر شامل پل جنب درمانگاه قدیم و پل زیرگذر، عملیات احداث آن در هفته دولت سال جاری به پایان رسید.

شهردار فیروزکوه اذعان داشت: با برنامه ریزی به عمل آمده و علی رغم محدودیت های منابع مالی، درصدد هستیم این معبر را که مطالبه چندین ساله مردم شهرستان است، قبل از فرارسیدن فصل سرما مورد بهره برداری قرار دهیم و مراسم افتتاح رسمی آن در دهه فجر سالجاری با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی انجام می شود.

پرج در خصوص هزینه های این پروژه اظهار داشت: از سال شروع پروژه تا امروز بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه کرد این پروژه از باب تملکات و اجرای عملیات عمرانی است که متعاقباً هزینه تمام شده و جزئیات آن، جهت اطلاع رسانی خدمت شهروندان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا