سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد؛

تمدید ثبت نام هشتمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه اظهار داشت: پذيرفته شدگان در آغاز تحصيل خود به آموزش و پرورش، تعهد خدمت محضری می دهند كـه پـس از فارغ التحصیلی به ميزان دو برابر مدت تحصيل خود، در محل تعيين شده توسط آموزش و پرورش خدمت نمايند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: فرصت مجدد ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از اول لغایت چهارم مهر ماه فراهم گردید.

وی درباره شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: دانشجویان از بدو ورود استخدام آموزش و پرورش می شوند و همچنین دانشجویان در طول دوره تحصیل از کمک‌ هزینه تحصیلی برخوردار می باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان واجد شرایط خوابگاه تهیه می نماید؛ تحصیل در دانشگاه فرهنگیان تمام وقت، به صورت شبانه روزی خواهد بود و مدت تحصیل دانشجو معلمان جزوِ سوابق خدمت آنـان محسوب مـی شـود.

سیر درباره تعهدات پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: پذیرفته شدگان در آغاز تحصیل خود به آموزش و پرورش، تعهد خدمت محضری می دهند کـه پـس از فارغ التحصیلی به میزان دو برابر مدت تحصیل خود، در محل تعیین شده توسط آموزش و پرورش خدمت نمایند و اخذ تعهد رسمی مبنی بر عدم جا به جایی برون استانی، حداقل بـه مـدت ده سال خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه با اشاره به نقل و انتقالات، تغییر رشته یا انصراف پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان گفت: نقل و انتقال در دانشگاه های فرهنگیان، تغییر رشته و گرایش، تغییر اولویت انتخابی و تغییر دوره تحصیلی در بدو ورود و یا در طول تحصیل ممنوع می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه دانشجویی تحت هر شرایطی در دوره کاردانی متوقف شود به علت عدم نیاز به خدمات آنان در آمـوزش و پـرورش، جـذب و اسـتخدام آنـان امکـان پـذیر نخواهد بود؛ داوطلبان برای ادامه تحصـیل در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان، می بایست حداقل سه سال سابقه خدمت آموزشی و یا اداری در آموزش و پرورش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا