توزیع ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی، در سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در فیروزکوه

سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در فیروزکوه صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی در سپاه ناحیه فیروزکوه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، صبح امروز همزمان با ماه مبارک رمضان طی مراسمی با حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش فرمانده سپاه فیروزکوه، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین محلی سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توسط سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فیروزکوه به اجرا درآمد.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در سیزدهمین مرحله از کمکهای مومنانه، با رویکرد کمک به مستمندان و محسنین شهرستان، ۲ هزار بسته کمک معیشتی به همت بسیجیان خیر و سپاه سیدالشهدا استان تهران تهیه و میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: این بسته ها از ظرفیتهای گروه‌های جهادی بسیج و مجمع خیّرین بسیج شهرستان و حمایتهای سپاه سیّد الشهدا (ع) استان تهران تامین شد.

وی گفت: در این بسته‌ها اقلامی همچون مرغ، برنج، حبوبات و ماکارونی و روغن وجود دارد، که عموماً برای مصرف روزمره خانوارها در نظر گرفته شده و مبنای توزیع این اقلام هم بانک اطلاعاتی پایش شده توسط گروههای جهادی بسیج در سطح روستاها و محلات است، که با محوریت مساجد در سطح محلات شهرستان فیروزکوه توزیع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا