رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه:

توسعه کارآفرینی مهم ترین راهکار اشتغال‌زایی است

نیکدل گفت: توانمند کردن و توسعه کارآفرینی مهم ترین راهکار اشتغال‌زایی فرزندان شاهد و ایثارگر است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مشاوره شغلی از فرزندان جانبازان بنیاد توسط معصومه علیزاده، رئیس اداره اشتغال اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و تعدادی از کارشناسان اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران در اداره بنیاد شهید فیروزکوه صورت پذیرفت.

در حاشیه این مشاوره حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان فیروزکوه به همراه هیئت همراه، محمد حسن زمانی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، مازیار شهرآشوب رئیس اداره کار و امور اجتماعی فیروزکوه نیز بازدیدی از حاضران و روند کار داشتند.

در این دیدار مشاوره‌ای غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی فرزندان شاهد و ایثارگر از مهم ترین دغدغه‌های بنیاد شهید است، تصریح کرد: این نهاد با استفاده از هر امکاناتی تلاش می‌کند تا بتواند این مشکل را برطرف شازد.

وی با بیان اینکه توانمند کردن و توسعه کارآفرینی مهم ترین راهکار اشتغال‌زایی فرزندان شاهد و ایثارگر است، اذعان داشت: مشاوران یاد شده با ارائه مشاوره شغلی مناسب به جامعه ایثارگران می‌توانند در تحقق این هدف نقش بسزایی را ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا