امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

توهین به قرآن توهین به خداوند و پیامبر است/دشمنان در توطئه خود موفق نخواهند شد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: چه در گذشته که جاهلیت سنتی و چه امروز که عصر ارتباطات و تکنولوژی است (جاهلیت مدرن) به قرآن و صاحبان دین توهین می کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوا گفت: چه در گذشته که جاهلیت سنتی و چه امروز که عصر ارتباطات و تکنولوژی است (جاهلیت مدرن) به قرآن و صاحبان دین توهین می کنند.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به توهینی که اخیراً به قرآن کریم در کشور فرانسه که مهد آزادی است شد، بیان داشت: توهین به قرآن توهین به پیامبر(ص) و خودِ خداوند است و با این اتفاق معلوم می شود که آنان توهین سرشان نمی شود زیرا اصلاً دین و اخلاق ندارند، صهیونیست هستند؛ صهیونیست جامعه ای است که هرجایی منفعت در آنجا باشد حضور دارند و هر چه به ضررشان باشد قبول ندارند؛ آنها نوکر اشرافی گرایی و ظلم و قتل هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم می دانند تنها چیزی که موجب نجات انسان می شود دعا، مناجات و بندگی خداوند است؛ دشمنان هر توطئه ای که کنند در توطئه خود موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلیمن امیری ارجمند درباره وظایف مسلمانان بیان داشت: آیا فقط صهیونیست ها به قرآن توهین می کنند؟ آیا مسلمانانی که نماز نمی خوانند، خانم هایی که حجاب نمی کنند، بازاریانی که گران فروشی می کنند، مدیرانی که وظیفه خود را درست انجام نمی دهند به قرآن کریم توهین نمی کنند؟ اگر به فرامین خدا گوش می دهیم باید به آنها عمل کنیم، تقوا به معنی عمل به دستورات خداوند است.

امام جمعه فیروزکوه درخصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان داشت: ما در گذشته هم جنگ افزار درست و هم عده زیادی نداشتیم، ما جمعیت سی میلیون نفری بودیم که حدود نوزده ماه آمریکا و استکبار توطئه فراوان حتی جنگ های داخلی به راه انداختند تا مردم را در شرایط سختی قرار دهند اما موفق نشدند؛ می خواستند شکم مردم گرسنه باشد و شکمِ گرسنه دین نمی شناسد و خواستند با این کار مردم را از صحنه خارج کنند اما امام خمینی(ره) فرمودند “ما تجربه صدر اسلام را داریم” که عده اندکی در برابر عده زیادی پیروز شدند.

حجت الاسلام والمسلیمن امیری ارجمند با تاکید بر این که در بسیاری از عرصه ها جزو کشور های برتر جهان هستیم تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند “اگر تحریف درست شود جلوی تحریم هم گرفته می شود”، آیا آقایان اصلاح طلب خجالت نمی کشند که می گفتند برجام چیزی است که مانند این دیگر پیدا نمی شود و فتح الفتوح است؟

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خصوص وضعیت معیشتی و اقتصادی اظهار داشت: دشمن در صدد این است که ما به آمریکا وابسته شویم و برجام باعث می شود که این اتفاق بیفتد؛ ما مشکل معیشتی داریم، نمایندگان و رئیس محترم قوه قضائیه و رئیس جمهور قول داده بودند که مشکلات معیشتی را حل کنند؛ قوای سه گانه طرح گشایش اقتصادی مردم را مطرح می کردند اما مردم هیچ گشایش اقتصادی ندیدند.

وی افزود: طبق گفته رئیس مجلس نمایندگان دو کارِ قانون گذاری و نظارت را برعهده دارند، در حالی که ما نظارتی نمی بینیم؛ رئیس مجلس و نمایندگان باید همیشه در مجلس حضور داشته و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا