سرپرست فرمانداری فیروزکوه:

ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفند آغاز می شود

کریمی گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ آذر و و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ دی ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پلیس ۱۰+ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی سرپرست فرمانداری فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ثبت نام داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری نیز ساعت هشت ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ آذر و و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ دی ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پلیس ۱۰+ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.

کریمی در پایان اظهار داشت: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیروهای عشایری نیز از ۱۶ دی ۹۹ می‌توانند از طریق این دفاتر و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا