فرماندار فیروزکوه خبر داد:

ثبت نام حضوری از داوطلبان ششمین دوره از انتخابات شوراهای شهر در محل فرمانداری فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تمهیدات، تدابیرو شرایط لازم برای آغاز فرآیند نام نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری در حاشیه بازدید اعضای اداری هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان از محل ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه (بیستم اسفندماه ۹۹) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه (بیست و ششم اسفند) به مدت یک هفته ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه افزود: بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، ارائه کنند و این موضوع یکی از شرط های لازم و اساسی برای داوطلبان شوراهای اسلامی شهری است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی برای آسان سازی روند ثبت نام کاندیداها فراهم شده و آمادگی کامل داریم از داوطلبان ششمین دوره از انتخابات شوراها با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، ثبت نام آنها را در محل فرمانداری شهرستان انجام دهیم.

مهری خاطرنشان کرد: ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور(Entekhabat.moi.ir) نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت و از طریق کافی نت‌ها به عنوان چهار روش برای نام نویسی داوطلبان است؛ داوطلبان همچنین می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری فیروزکوه در این زمینه اقدام کنند.

فرماندار فیروزکوه افزود: داوطلبانی که به صورت غیر حضوری و از طریق یکی از روش‌های اعلام شده، ثبت نام می‌کنند، پس از دریافت کُد رهگیری و تایید نهایی ثبت نام که از طریق ارسال پیامک از سوی ستاد انتخابات شهرستان مربوطه به داوطلب اعلام می شود، دیگر نیازی به مراجعه به فرمانداری ندارند.

وی در پایان بیان داشت: همچنین ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (شانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰) در بخشداری ها آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه (بیست و دوم فروردین ماه) به ‌مدت هفت روز ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا