رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه:

جشن نیکوکاری در سه مرحله در فیروزکوه در حال برگزاری است

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و شاداب و بانشاط، اولین قدم فقرزدایی در آن جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه اظهار کرد: مردم همیشه در نیکوکاری یار و یاور کمیته امداد بوده و هستند، حضور مردم در بسیاری از بخش‌های همیاری و کمک به همنوعان از ادارات دولتی پیشرو تر بوده و جلوتر گام برداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد وظیفه دارد به‌عنوان یک دستگاه، بستر مناسبی را برای گسترش نیکوکاری و ایجاد مسیرهای مطمئن جهت اتصال اقشار مردم به فقرا و نیازمندان ایجاد نماید.

دهباشی عنوان کرد: آمار و اطلاعات نشان می‌دهد همه روزه دغدغه و مشارکت مردم رو به افزایش است و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف شاهد حضور مردم در این عرصه بوده‌ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه افزود: این جشن در سه مرحله در حال برگزاری است که ۱۴اسفند در مدارس، امروز در میدان معلم فیروزکوه و فردا در نماز جمعه انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در این جشن اضافه کرد: با کمک خیرین بتوانیم کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کنیم و بین نیازمندان شهرستان توزیع گردد.

دهباشی بیان کرد: مردم نیک اندیش فیروزکوه علاوه بر پایگاه‌های امدادی و مراکز نیکوکاری می‌توانند به صورت غیر حضوری باشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۳۴۲ وجوهات امانی شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود را جهت نیازمندان‌شهرستان واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا