جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در اداره ورزش و جوانان با ابوالفضل علیپور رئیس اداره دیدار و در رابطه با فعالیت های ورزشی که در روز ٢٢ اسفند (روز بزرگداشت شهدا) و روز جانباز برگزار می گردد بحث و تبادل نظر انجام پذیرفت.

نیکدل در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان برای ‏آشنایی نسل جوان انقلاب اسلامی با فرهنگ شهادت و ایثارگری ‏ابراز امیدواری کرد و گفت: برگزاری مسابقاتی همچون جام شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران در مسابقات، می تواند از فعالیت های ماندگار و ‏اثربخش و در ترویج یاد و نام شهدا در میان خیل عظیم مشتاقان ورزش موثر باشد.

در ادامه علیپور رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: مجموعه ورزشی شهرستان وظیفه خود می داند به عنوان سفیران و مروجین فرهنگ ایثار و ‏شهادت عمل نماید، قطعا این حرکت ارزشی باعث شادی دل خانواده های شاهد و ایثارگر در سطح شهرستان خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر گردید مسابقات در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، دارت، فوتبالدستی با ثبت‌نام از فرزندان گرانقدر شاهد و جانبازان ارزشمند توسط اداره بنیاد شهید انجام گیرد و برگزاری مسابقات زیر نظر کارشناسان و هیئت های ورزشی‌ در سالن اداره ورزش و جوانان برگزار گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا