رفع مشکلات، زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه شهرستان نیازمند خرد جمعی است

نشست دوره‌ای فرماندار با مشاورین در حوزه‌های مختلف سیاسی، بانوان، اجتماعی، دینی، جوانان، کارگری، علمی، حقوقی، رسانه و … با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در این نشست با اشاره به اهمیت بحث مشاوره و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد امور اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت استفاده از خرد و تجربیات جمعی موثر بوده و مسئولین برای خدمت بهتر به مردم حتما نیاز به مشاورینی در حوزه‌های مختلف خواهند داشت.

حیدری منش بر تعامل و همکاری مشاورین و ارائه طرح و ایده در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: رفع مشکلات، زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه شهرستان نیازمند خرد جمعی است و مشاورین می‌توانند به عنوان بازوان و یاورانی متخصص با ارائه طرح برای برنامه ریزی بهتر به این امر کمک کنند.

وی با بیان این مطلب که مشکلاتی در سطح جامعه از جمله بیکاری، اقتصادی و … وجود دارد افزود، باید دست به دست هم برای رفع این مشکلات تلاش نماییم و انتظاری که از مشاورین در حوزه‌های مختلف می‌رود این است که تعامل و برقراری ارتباط  مستمر و برنامه ریزی مشکلات و مسائل موجود را گوشزد نموده و راهکار مناسب ارائه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا