با توجه به برنامه هفتم توسعه؛

حوزه کشاورزی از مهم‌ترین عوامل جلو برنده و پیشران توسعه شهرستان فیروزکوه

حوزه کشاورزی از مهم‌ترین عوامل جلو برنده و پیشران توسعه شهرستان فیروزکوه است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، جلسه کارگروه آب، خاک، منابع طبیعی و کشاورزی به ریاست محمد حیدری منش فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری و دیگر مسئولین ذیربط شهرستان پیرامون اصلاح کشت و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

محمد حیدری منش در جلسه کارگروه آب، خاک، منابع طبیعی و کشاورزی گفت: حوزه کشاورزی، از مهم ترین عوامل جلو برنده و از پیشران های توسعه شهرستان فیروزکوه است و همان طور که می دانیم از دیرباز کشاورزی به عنوان اشتغال غالب اهالی این شهرستان بوده است.

فرماندار فیروزکوه افزود: در برخی مناطق با توجه به انجام سرمایه گذاری های قابل اتکا، امر کشاورزی دارای ثبات بوده و دارای بهره‌وری است و در بیشتر مناطق شهرستان نیاز است، که با بهبود زیر ساخت‌ها توسعه کشاورزی را هر چه بیشتر شاهد باشیم و با چشم اندازی که در برنامه هفتم توسعه و اهتمام دولت بر اجرایی شدن آن، این موضوع باید بیشتر در سطح شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برخی از نقاط که مستعد کشاورزی هستند و آب و زمین خوبی دارند اما به آن توجه کافی نشده است و باید تلاشی صورت پذیرد که به همه  این مناطق توجه متناسب و متعادل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا